• Bedste Kundeservice
  • Bedste Anmeldelser
  • Ubegrænset Bytteservice
  • Fri Returret
  • Levering 1-2 hverdage
  • Fri levering ved 500 kr

Spørgsmål & Svar

 

➔ Jeg har sendt noget retur, hvornår får jeg pengene tilbage?
Ved returnering af en ordre kan der gå op til 7 hverdage, før beløbet fremgår af din bankkonto.

➔ Hvad koster det at returnere en vare?
Gøres der brug af vores GLS/Post Danmark Returlabel ved returnering fratrækkes et gebyr på 39 DKK af returbeløbet. Dette til at dække fragtomkostning. Sørger du selv for returnering af varen tilbagebetales det fulde beløb.

➔ Min vare er gået i stykker, hvad gør jeg?
Hos Sportsway har du 24 måneder reklamationsret, hvilket betyder, at du kan få en defekt vare ombyttet, repareret eller få pengene tilbage/afslag i prisen. Det er et krav, at defekten ikke er opstået ved fejlagtig brug af varen. Du skal reklamere indenfor rimelig tid efter defekten er opdaget. Det er vigtigt at brug af varen stoppes ved fund af defekten. Kontakt Sportsway Kundeservice på kundeservice@sportsway.dk og få tilsendt en gratis returlabel. Husk at informere om ordrenummer og beskrivelse af defekt. Efter modtagelse af varen vurderer vi defekten, og kontakter dig med løsningsforslag.

➔ Jeg har modtaget en forkert vare, hvad gør jeg?
Har du modtaget en forkert vare, skal du kontakte kundeservice på kundeservice@sportsway.dk eller telefon 71 99 95 96, så vi hurtigt kan få rettet op på fejlen!

➔ Hvordan kan jeg betale?
Hos Sportsway kan du betale med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Diners Club, JCB og Mobilepay.

➔ Kan jeg få gratis fragt?
Ved køb for 500 kr. eller derover opnår du automatisk gratis fragt på Sportsway. Dette vil automatisk fremgå af indkøbskurven.

➔ Hvordan sender jeg retur?
Læs mere om returnering her

➔ Hvordan bytter jeg en vare?
Læs mere om vores bytteservice her

➔ Hvordan indløser jeg tilgodehavende/gavekort?
Du indløser et tilgodehavende/gavekort ved at klikke på knappen “INDTAST GAVEKORT” i Indkøbskurven, hvorefter du skal indtaste koden og klikke “TILFØJ”. Rabatten vil nu fremgå af indkøbskurven.

➔ Hvornår modtager jeg min ordre?
Vi leverer langt de fleste ordrer på blot 1-2 hverdage. I enkelte tilfælde kan der gå nogle flere dage.

➔ Hvordan modtager jeg min ordre?
Ved handel på Sportsway vælger du selv hvordan du ønsker at modtage din ordre! I købsprocessen møder du siden “Leveringsmetode”, hvor du kan vælge mellem følgende leveringsmetoder:
- Til valgfri pakkeboks (Post Danmark)
- Til privatadresse (Post Danmark)
- Til erhvervsadresse (Post Danmark)
- Til valgfri pakkeshop (GLS)
- Til erhvervsadresse (GLS)

➔ Kan jeg følge min ordre?
Du kan altid følge din ordre i vores Track & Trace. Indtast dit ordre- eller trackingnummer.

➔ Kan jeg afhente min ordre?
Sportsway er en 100% internetbaseret forretning, og det er derfor ikke muligt at afhente sin ordre.

➔ Kan jeg bestille en vare, som ikke er på Sportsway.dk?
Ønsker du en vare, som ikke er at finde på Sportsway.dk, er du velkommen til at kontakte os. Vi kan sandsynligvis få den hjem til dig.

➔ Kan jeg få tryk på min vare?
Det er muligt at få tryk på tekstilvarer ved at kontakte kundeservice@sportsway.dk. Bemærk at leveringstiden vil blive 7-14 dage, samt du vil blive pålagt et ekstra gebyr.

➔ Hvornår trækker i pengene?
Vi trækker pengene på din konto idét vi afsender din ordre.

➔ Kan man bruge EAN nummer?
Det er muligt at betale via. EAN-nummer på Sportsway. Kontakt kundeservice@sportsway.dk for nærmere information.

➔ Kan jeg annullere/ændre min ordre efter ordreafgivelse?
Du kan sandsynligvis få annulleret eller ændret din ordre efter ordreafgivelse. Har vi endnu ikke afsendt din ordre, kan vi nå at annullere eller ændre den. Kontakt kundeservice@sportsway.dk for hjælp.

➔ Jeg har mistet min returlabel/returnota, hvad gør jeg?
Har du mistet din GLS/Post Danmark Returlabel skal du kontakte kundeservice@sportsway.dk for at få tilsendt en ny. Husk at informere om ordrenummer.
Har du mistet din Sportsway Returnota kan du printe en ny her.